POP50 i jestem dla Ciebie...
 Oceń wpis
   

Wpis chciałem nazwać: „Nie wydawaj na kod aż 50! U mnie dostaniesz taniej!” kiedy przez moment, jako grafikowi, przed oczami ukazał mi się banner reklamowy małych kurewek z czata, ale sobie odpuściłem.

Zacznijmy od początku…

Przez 3 dni, tworząc cala dobę – poranek – popołudnie – wieczór, przebywałem na czaterii w celu znalezienia kobiet, które dalej nazywamy kurwami sprzedającymi siebie jak kiełbasę w sklepie monopolowym, chętnych do ukazania nagich zdjęć oraz pokazu swoich wdzięków za doładowanie telefonu (POP, SIMPLUS itp.)

Te 3 dni wystarczyły, aby mnie zszokować oraz utworzyć przekonanie, ze można z tego napisać książkę, a przynajmniej pracę magisterską.

Pokoje, na których przebywałem to ‘sex-kamerki’ oraz… ‘nastolatki’. Co ciekawe, na tym drugim frekwencja wypadła większa niż na kanale po imieniu nazwanym.

Odbyłem średnio 10 pełnych (pełna – osoba, do której napisałem, odpisała) rozmów z kobietami oraz dziewczynami niepełnoletnimi (sic!) w każdej sesji (sesja – pora dnia). Wynik jest tragiczny…

6/10 ofiar zgodziło się na cyber sex (odbycie stosunku poprzez wymianę zdań pisanych),

4/10 ofiar zgodziło się pokazać swoje nagie zdjęcia za opłatą w postaci doładowania do telefonu, w czym 2 pokazały mi ‘próbkę’ – jedno nagie zdjęcie zachęcające mnie do zapłaty, po której otrzymam ich cały stos,

3/10 ofiar zgodziły się na prywatny striptiz z ‘dodatkami’ (ofiara miała posmarować swoje ciało czekolada bądź nutellą, a następnie ją zlizywać), w czym jedna zaprosiła mnie do swojego lokum,

1/10 ofiar zaproponowała mi współżycie seksualne w zamian za (sic!) 100zł. w formie doładowania do telefonu.

(Poniżej podaję przykłady rozmów z ofiarami)

Mogłem się rozpisać, mogłem stworzyć z tego całą stronę internetową. Nie zrobiłem tego z prostego powodu: przekaz jest przekazem. Każda osoba, która zechce się przekonać czy mam racje, wejdzie na czat pod nick’iem CyberSex_ON, Striptiz_za_POP50, Chce_chetnej, Szukam_mlodej i spędzi tam 30 minut pisząc ‘hej’, ‘cześć’ lub ‘witam’ do losowych osób.

Jest to przestroga dla nieświadomych niczego rodziców. Młodzież dorasta, w modzie jest posiadanie ‘kredytów’ na koncie, posiadanie pieniędzy na pizze z koleżankami, a co najgorsze: chłopak z samochodem. Nie odcinajcie nastolatkom Internetu, to tylko pogorszy sytuacje. Rozmawiajcie ze swoimi dziećmi, szczególnie kontakt ojca z córką jest bardzo ważny! Najbardziej pomoże zainteresowanie samych serwisów, które udostępniają rozmowy pisane z osobami nieletnimi. Filtrowanie Nicków, rozmów, wieku, płci pomoże ograniczy podobne sytuacje. Ja dostałem jednego (nawet w miarę skutecznego ban’a (w liczbie pojedynczej) za próbę rozmowy z osobami nieletnimi), a to za mało. Pomoże tez aresztowanie, karanie, nawet ‘puszkowanie’ pedofili, tak pedofili, korzystających z takich ofert, a tym bardziej tych, którzy takie oferty składają.

Rozmowy odbywały się na czacie, ogólnie dostępnego, polskiego serwisu internetowego, Interia.pl

Osoby chętne...

Zdarzały się też takie osoby, którym należą się brawa!:

 

A oto jakie osoby siedzą w pokoju 'nastolatki' z zainstalowaną kamerą internetową zawierającą erotyczny, czasem wręcz obrzydliwy obraz w godzinach porannych (8.00 -9.00 rano):

 

Sprawę należy nagłośnic jak się tylko da. Media w tym temacie milczą lub tworzą obrazy zbyt małego przekazu, a tracą na tym tylko nasze dzieci!

Komentarze (5)
'Canpuz.com Inspiration is creative...'
 Oceń wpis
   

'Canpuz.com Inspiration is creative..' - Tak promuję swój pomysł na biznes. Co z tego będzie? To sie okaże. Z doświadczenia wiem, że promocja i reklama to najlepszy sposób na trafienie do klienta.
Długo myślałem jak wypromowac się w moim mieście. Pomysłów miałem kilka, większośc z nich była nieosiągalna z powodu kosztów realizacji, lecz kilka wdrążyłem w życie. Oto one:

Strona WWW
Zacząłem od stworzenia własnej wizytówki, która zawiera moje poprzednie projekty, oraz sama w sobie jest prezentacją moich możliwości:

Plakat
Czym byłaby promocja bez plakatu promocyjnego? Oto on:

Ulotka
Nic innego jak mniejsza kopia plakatu, w nakładzie 2500 sztuk, porozmieszczana w różnych punktach miasta:

Wizytówka
Chyba każdy, kto poważnie myśli o biznesie, posiada 'kartonik', który wpycha klientowi na przyszłośc. Oto moj:

Car Advert
Trochę inna, ale zdecydownie jedna z najlepszych form reklamy - obklejenie samochodu.
  

+Koszulka
Już nie tyle co reklama, ale mały eksperyment twórczy:
 

Mam nadzieję, że reklama okaże się skuteczna, a co za tym idzie, znajdą się osoby, które zdecydują się zlecic mi stworzenie swojej 'wizytówki internetowej' czyli strony WWW lub innego rodzaju projekt graficzny.

Komentarze (0)
Warn & Ban w pigułce...
 Oceń wpis
   

Jak szybko złapac warn'a? Jak szybko dostac ban'a? Panie i Panowie, ImCandy wam powie.

@Geralttt: usuwaj lepiej dalej napisy, własnie bana zaliczasz

Candyman: (14:10)
szkoda sze mam screena
Usuwanie napisów:
W celu usunięcia wcześniej dodanych przez nas napisów klikamy przycisk USUŃ. Ewentualnie kontaktujemy się z moderatorem napisów!
Geralttt: (14:10)
nie skontaktowałes sie
papak
Candyman: (14:10)
wiec zbanowales mnie przez swoje ego przerosniete, a nie z powodu lamania regulaminu
Geralttt: (14:10)
i zrób mi coś..no dawaj
Candyman: (14:10)
'ewentualnie kontaktujemy sie z moderatorem'
Geralttt: (14:10)
zablokuj lepiej gg
Candyman: (14:10)
jaki ty jestes dziwny czlowieku
pismo dostales? (ImCandy: pismo = pismo z prośbą o usunięcie moich prac intelektualnych z portalu nast.ws)
Geralttt: (14:11)
a ty jaki normalny
spierdalaj z tymi gadkami
Candyman: (14:11)
haha
Geralttt: (14:11)
na pismo odpiszę
Candyman: (14:11)
zbanowales mnie bo usuwalem napisy, zgodnie z regulaminem
Geralttt: (14:11)
ja mam pod kontrolą :D
Candyman: (14:11)
jak to wyglada?
jak wygladasz w oczach innych?
zbanowales mnie za nic.
Geralttt: (14:11)
jak wygląda to ze jedi adam wlasnie przegląda maile od ciebie hehe
a sory od firmy która wykupiła NK :D:D:D (ImCandy: Tonący brzytwy się chwyta)
Candyman: (14:12)
tak samo jak dales mi warna za to ze wypiowiedziem sie w sprawie konkursu
nie wiem o czym mowisz, zyj dalej
Geralttt: (14:12)
lepiej sie zajmij tamtym niz nastem hehe...masz juz opinie a bedzie jeszcze lepsza
Candyman: (14:12)
jestes chory.
warnowanie za nic, banowanie za nic.
Geralttt: (14:12)
papak
Candyman: (14:12)
ty za to wlasnie wyrabiasz sobie opinie.
jestes chory.
grafike podtrzymuje
jak bedzie potrzeba to zlglosze to do prokuratury
Geralttt: (14:13)
przegiąłeś..mojo ci dawał dobre rady
wal śmiało
Candyman: (14:13)
tak tak
ja chcialem tylko usuniecia mojej grafiki
ty z teog zrobiles widly
dales mi warna za nic
Geralttt: (14:13)
jasne...masz co chciałes
Candyman: (14:13)
nastepnie dales mi bana za nic.
nadal nie usunales mojej grafiki. dziwny masz system traktowania userow
Geralttt: (14:14)
za śmiecenie, czytaj regulamin, aha jest tam taka notka :Serwis zastrzega sobie prawo do zmian w treści regulaminu. Zmiany regulaminu wchodzą w życie w momencie publikacji.

Podsumowując:

Dostałem warn'a (ostrzeżenie) za 'smiecenie', ktore zdrowym ludziom znane jest pod innym słowem: 'wyrażanie swojego zdania'. Wiec warn za 'wolnośc słowa!

Dostałem ban'a (zablokowanie konta) za usuwanie napisów, które wcześniej uploadowałem, na co zezwalał regulamin >> screen no 1 <<

Chwile pózniej, Pan Geralttt wprowadził zmiany w regulaminie >> Screen no 2 << podpierając się notką:
Serwis zastrzega sobie prawo do zmian w treści regulaminu. Zmiany regulaminu wchodzą w życie w momencie publikacji.
Szkoda tylko, że regulamin został zmieniony PO tym jak dostałem ban'a.
 

Mała konkluzja: uważajcie co dodajecie do naszej-klasy, może się okazac, że Wasze zdjęcia nie będą mogły byc usunięte, bo administracja zmieni regulamin ;)

Komentarze (0)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Najnowsze komentarze
2013-10-20 22:37
rtvagd.net:
Zarabianie na klikaniu w reklamy...
mega blog
2013-10-05 01:33
taki:
Zarabianie na klikaniu w reklamy...
fajna platforma blogowa, no i Twoj blog
2013-07-10 16:04
mema:
Zarabianie na klikaniu w reklamy...
tutaj macie fajną stronkę i zarobić można naprawdę sporo nie tak jak na tym marnym klikaniu w[...]